Удружење „Један од пет милиона“ сапоштило је данас да ће изаћи на предстојеће изборе како би спречило „тројанце“ да узму још један мандат и „одрже“ председника Србије Александра Вучића на власти.
Представница тог удружења Валентина Рековић саопштила је новинарима испред Филозофског факултета да је опозиција окупљена око бојкота избора и парламента ту идеју уништила, те да одлука о изласку на изборе представља прекид сарадње са тим делом опозиције.
Рековић је казала да Удружење, које је више од годину дана организовало протесте у Београду, више неће учествовати на њима и навела да ће опозиција имати прилику да сваке суботе „брани своју идеју бојкота“.
Образлажући одлуку Удружења о изласку на изборе и критику коју су прошле недеље упутили Странци модерне Србије и Новој странци због тога што нису прогласили бојкот, чиме су прекршили „Споразум са народом“, Рековић је навела да се изборни услови у Србији нису побољшали, али да је потребно спречити неке странке да уђу у парламент само због државне „инфузије“.
„Kада је опозиција прогласила бојкот парламента, она је само престала да посећује ту институцију, а задржала је бенефиције. Kада уђемо у парлемент, спровешћемо прави бојкот“, казала је Рековић.
Истакла је да Удружење располаже информацијама према којима неке од странака потписница Споразума са народом, са још неколико мањих покрета, раде на томе да изађу на предстојеће изборе.
„Дошли смо и до информација да ће им се у томе придружити и поједини чланови странака које су формално у бојкоту“, рекла је она.
Додала је да ће у наредним данима обелоданити и које су странке које активно учествују са подршком разним групама грађана на локалу „све у нади да и после избора буду или остану део локалних власти“ и подсетила да су чланови Демократске странке по београдским општинама оснивали „Удружења Један од пет милиона“.
Бета
servi /serv = rob, uvek sluga tudjina/, seljacici i balavurdija smatra da treba da vlada jer dugo i planski iscrpljivase narod svojim korziranjem, uz dzadu, niz dzadu, uz budno oko svojih poslodavaca, redovno sa torbicom okacenom preko ledja u kojoj bi pistolj, ko imade oko i malo pameti to i primeti.
odradise naruceno, sad ce sa tri procenta da vladaju, caru ode pevaju i u skupstinskom restoranu najzad se najedu, dok krave i volovi kuci gladni ricu, kokos se razbezala a prasad po sumama podivljala, ako ih ne povatese pricadjeni turisti i bez somuna i soli polu zive pojeli.
za praziluk ne brinite, posle dzaranja ima da uvene.
tako zvana buducnost nasa i od majke i oca slusali, uci sine i kceri da ne moras ruke prljati, zapinjati, posla traziti, dabalukom ces bolje proci i plemic postati, makar u cetir oka sa uciteljem naroda micom jovanovicem bar jednu lekciju naucio, mada on pruza najmanje dve; bice cike i vriske, bice lepo i na kraju diploma na ruke, nije doduse na pergamentu i sa crvenim pecatom al je uvazavana.
zato i akademici, pred put u podzemlje radije za pare cute, da imaju neku paru za prevoz preko reke stix podkupljivom starcu haronu, pa troglavom keru cuvaru carstva podzemnog ker-ber-u, /od reci ker, od reci ber ili ti uzimaj i u dzep ili pm. to moras sam domisliti/, koga dobro poznaju, /jer bo takvi pored groblja u svojim jazbinama zive, bar tako procitah u ucenim knjigama a ne idoh ko 101va bezbedonosno interesantna osoba tu sredinu proveriti/, pa svak ima zelju dal u tartar il polja jelisejska, jos za zivota visestruko posecena a i za to treba neka para, pogotovo ako si kopile il niko i nista.
zivot ti je velika zavrzlama; dal po ustaljenom putu il se pridat Bosku ajduku i Bozijem borcu; to ti je tako, kako si od baba i matere vido i kako te naucili tako ces i raditi, moj savet ti nece pomoci, svak mora svoje breme nositi al sto rece onaj smejuci se profesor Radovan ,,valja znati,,. /koliko smo naopaki, evo ovom istinoljubcu po rodjenju dadosen ime rad-ovan, ko da znadose da ce ko ovan neposlusni glavom udarati ili ti onaj ovan drveni srednjivekovni na vrata udarati a niko mui nece otvoriti i gde je dalja sudbina u rukama Bozijim./
ukratko, sto si obavesteniji sta te sve ceka u zivotu, nemos a ne pridati se onima koji vladaju i na ovom i na onom svetu, o cem bi mogao da prica i jedan ludi starac, srebroljubac i koji bi svakom dao orden svetoga, al svoje dupe da spasava.